Co týden jedna stížnost. Nespokojený klient České pošty bojuje proti nedoručování balíků

Za tři týdny napsal generálnímu řediteli České pošty tři stížnosti. Již po několikaté totiž rozčílila nespokojeného klienta Petra Šafránka situace, kdy čekal na balík „do ruky“ a místo něj obdržel do schránky lísteček se vzkazem, že jej doručovatel nezastihl na uvedené adrese. Oficiálních stížností však stejně rozlobení zákazníci pošty podávají kupodivu minimálně.

„Důrazně žádám o písemné vysvětlení, proč státní podnik Česká pošta dělá z příjemců zásilek hlupáky, když jim rozdává do schránek písemné výzvy se lživým uvedením data a času, kdy bude zásilka k vyzvednutí. Jak je možné, že v uvedeném čase není balík na poště k dispozici a bude k dispozici dokonce až druhý den?“ napsal v dopise generálnímu řediteli Martinu Elkánovi rozzlobený obyvatel pražských Klánovic Petr Šafránek.
V čem spočívá nešvar, na který si stěžuje? Pošťák zákazníkovi neoznámí, že už je před domem s balíkem. Zřejmě aby ušetřil čas, vloží do schránky lísteček s výzvou, že pokus o dodání balíku byl neúspěšný. Klient přitom třeba stále čeká na uvedeném místě, aby si balík převzal osobně.
Když si pak vyzvedne výzvu, přichází většinou rozzlobení a bezmoc. Uložení zásilky na poště totiž představuje řadu komplikací. Dodávka zboží se buď minimálně o den pozdrží, případně klienta čeká zbytečná fronta na pobočce České pošty.

Celý článek si přečtete
zde.
 
Zdroj: www.lidovky.cz


zpět