Letošní vánoce nejspíš ukážou v praxi dva prohlubující se trendy související s aktuální konjukturou české ekonomiky. Lidé rekordně objednávají dárky on-line, avšak kvůli nízké nezaměstnanosti mají speditéři problém sehnat dost řidičů, kteří by dárky rozvezli. Výsledkem jsou naštvaní zákazníci.
Kladeňanka Lenka Lysoňková si minulé pondělí objednala v zahraničním e-shopu kabelku. V aplikaci sledující její doručení on-line se dozvěděla, že v pátek dorazila do Česka. Zároveň se tam dočetla, že jí kurýr zásilku přiveze v pondělí. Čekala na něj celý den marně.
To samé se (po ujištění na infolince, že kurýr tentokrát dorazí) opakovalo i v úterý. Ve středu ráno se vydala do depa ve Velkých Přílepech, že si kabelku vyzvedne sama. Zjistila však, že už tam není a má ji kurýr. Ten potom ve středu odpoledne skutečně kabelku doručil. Cesta kabelky přes půl Evropy tak trvala stejně dlouho jako její doručení z depa v Přílepech do dvacet kilometrů vzdáleného Kladna. Pokračování článku zde.
Zdroj: www.idnes.cz